تقدیر نامه خانواده شهید محمد خلیل پورنهر

تقدیر نامه خانواده شهید محمد خلیل پورنهر از بابت برگزاری نشست هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی دانشگاههای منطقه قفقاز به میزبانی ایران. آذربایجان شرقی. تبریز

پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۹

سْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

قُلْ هَلْ يَسْتَوِي الَّذِينَ يَعْلَمُونَ وَالَّذِينَ لَا يَعْلَمُونَ إِنَّمَا يَتَذَكَّرُ أُولُو الْأَلْبَابِ. بگو آیا دانایان با نادانان مساوی اند؟ جز این نیست که تنها خردمندان یادآور می شوند".

برادر بسیار بزرگوار و ارجمند جناب آقای دکتر کامران پاشائی فخری. ریاست محترم موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان و ریاست محترم اتحادیه بین المللی دانشگاههای منطقه قفقاز

با سلام و عرض ادب و احترام

برگزاری نشست هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی دانشگاههای منطقه قفقاز در تبریز به میزبانی ایران. آذربایجان شرقی. تبریز ( موسسه معظم آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان ) و معرفی جنابعالی بعنوان ریاست جدید این اتحادیه، حقیقتا برای تک تک دوستداران ایران و آذربایجان و تبریز عالم پرور و شهر شعر و ادب و فرهنگ و هنر و عرفان و شهر دانشگاهی تبریز بویژه شهر دانشگاهی ربع رشیدی بسیار مسرت بخش و افتخار بسیار بزرگی بود و همه اهل علم و دانش خطه قهرمان آذربایجان و تبریز و جامعه علمی و دانشگاهی ایران را سربلند و سرفراز نمود. این موفقیت بزرگ و بین المللی را به شما دانشمند و اندیشمند گرامی و افتخار شهر و دیارمان و همکاران محترمتان در موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان و یکایک هموطنان عزیزمان بویژه همشهریان گرامی مان علی الخصوص خانواده محترمتان که یاور همیشگیتان بوده اند، تبریک عرض می کنیم و برای شما بزرگوار نیز آرزوی توفیق در مسئولیت جدید داریم.

انشاءالله در مسئولیت جدید، خلاق و مبتکر طرحهای موثر برای همکاری های بیشتر بین المللی دانشگاهی باشید.

تبریز. خانواده شهید محمد خلیل پورنهر

برچسب ها: سیاسیدانشگاهی

اخبار مشابه :

گام بلند "چرخ نیلوفری آذربایجان"
آموزشی

تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی ما بین موسسه بین المللی آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان و دانشگاه های شرکت کننده در اجلاس هیئت رئیسه اتحادیه بین المللی دانشگاه های منطقه قفقاز منعقد شد.

اجتماعیسیاسیدانشگاهی
دیدار و گفتگو با دکتر علیرضا منادی
علمی

دیدار و گفتگو با دکتر علیرضا منادی، رئیس کمیسیون اموزش، تحقیقات و فن آوری مجلس شورای اسلامی

اجتماعیسیاسی
معرفی دانشگاه های منطقه قفقاز به میزبانی موسسه آموزش عالی چرخ نیلوفری آذربایجان
آموزشی

در حاشیه برگزاری اجلاس اتحادیه بین المللی دانشگاه های منطقه قفقاز، مسئولان بیش از ۶ دانشگاه ترکیه با حضور در بخش نمایشگاهی به معرفی ظرفیت های آموزشی خود به دانشجویان ایرانی پرداختند.

اجتماعیسیاسیدانشگاهی